Vše o nákupu

Každý den pro Vás připravujeme něco nového, staráme se o Vaši spokojenost a řídíme se heslem "Náš zákazník = náš pán". Jsme společnost zabývající se výrobou a prodejem tonerů. Nyní jsme rozšířili naši působnost o internetový prodej elektroniky a kancelářského materiálu. Připravili jsme pro Vás zajímavé tipy a užitečné informace, které se Vám mohou hodit při nákupu.

 
 


Dostupnost zboží

Pokud u zboží uvádíme dostupnost SKLADEM na centrálním skladě, znamená to, že jej máme uložené na skladě v Ostravě. Každy den po 13 hodině toto zboží expedujeme. Pokud tedy vytvoříte objednávku do 13:00, bude Vaše zboží odesláno ještě tentýž den.
Zboží uvedené skladem na jednotlivých prodejnách si můžete vyzvednout ještě ten den, kdy objednávku vytvoříte. Adresy a otevírací doby jednotlivých poboček naleznete v sekci kontakty.
Pokud je u zboží uvedena dostupnost NA DOTAZ, neváhejte nás kontaktovat na chatu, telefonicky na čísle 739 580 162, případně na e-mail eshop@tekotechnology.eu.


Doprava a platba

Způsob dopravy a platby si můžete zvolit z několika možností. Doprava zdarma se vztahuje na nákup všech tonerů TEKO® a na nákup tiskáren a tiskových náplní nad hodnotu 3 000 Kč.

Přečtěte si více


Prodej tonerů TEKO®

Naší specializací je výroba a prodej tonerů TEKO®. Držíme si vysokou kvalitu, šetříme životní prostředí, odměňujeme Vás za nákup a ještě k tomu s námi ušetříte peníze.

Přečtěte si více

 


Stav objednávky

Pokud provedete objednávku pod přihlášením v našem e-shopu, máte možnost sledovat stav Vaší objednávky v sekci Moje objednávky. Pokud objednávka nebyla provedena pod přihlášením, budeme Vás o stavu objednávky informovat na Váš e-mail. Po vyřízení objednávky z naší strany a předání zásilky přepravní společnosti, Vám zašleme číslo zásilky, pod kterým je možno tuto zásilku sledovat. V případě, že jste si vybrali vyzvednutí na pobočce, budeme Vás telefonicky informovat, že je zboží připraveno k vyzvednutí.  
Pokud máte jakékoli potíže s objednávkou či požadované zboží nemůžete nalézt, kontaktujte nás na tel. 739 580 162 nebo na e-mail eshop@tekotechnology.eu.


Vrácení zboží va 14denní lhůtě

U nás můžete vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu dle zákona č. 367/2000 do 14 dnů od data jeho převzetí (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení můžete vrátit osobně na některé z našich poboček nebo jej zaslat na adresu TEKO TECHNOLOGY s.r.o., Petřkovická 251/10, Ostrava - Lhotka 725 28 (nikoliv však na dobírku - tyto zásilky nebudou přebírány). 


Reklamace

Koupili jste si u nás zboží, které nufunguje tak, jak by mělo nebo se na něm projevila nějaká vada? Neváhejte se na nás obrátit, pomůžeme Vám a vyřešíme daný problém. V tomto případě nás kontaktujte na e-mail eshop@tekotechnology.eu nebo vyplňte formulář na stránce Reklamace. Na základě tohoto Vás budeme informovat o dalším postupu.